Meubels kopen, hoe doe jij dit? 5 tips voor het aanschaffen van nieuwe meubels

meubels kopen hoe doe jij dit?

Kies je bijvoorbeeld alleen meubels die je mooi vindt of let je er ook op of deze meubels in jouw ruimte passen? Let je er op welk effect de vormgeving van het meubelstuk heeft en hoe de kleur zich verhoudt met de andere kleuren in je ruimte?

5 tips waar je op moet letten bij het aanschaffen van je meubels:

1) Kies de meubels die goed in de ruimte passen, een kleine ruimte vraagt niet specifiek om kleine meubels dit kan de ruimte juist rommeliger en kleiner maken. Zorg voor een goede balans tussen grote en kleine meubels.

2) Maak voordat je meubels aanschaft een mal van kranten en leg dit op de plaats neer waar je het meubelstuk neer wil zetten. Zo krijg je een goed beeld hoeveel vloerruimte het meubel gaat innemen.

3)Meubels op pootjes of wielen geven extra vloerruimte waardoor dit een optisch vergrotende werking heeft. Let wel op, alles op pootjes wordt weer onrustig.

4)Ben je op zoek naar een bank of stoel, let dan alleen op het model en niet op de kleur en de stof. Er zijn vele mogelijkheden qua stoffen en kleuren, laat je hierdoor dus niet afleiden.

5)Ben je niet blij met je meubels en wil je graag vernieuwen? Heb je er weleens aan gedacht dat een andere meubelopstelling, kleur toevoegen en met decoratie al veel te bereiken is?

Heb je nog vragen die ik niet beantwoordt heb, laat het me weten.

Over mixinstijl

IK MAAK JOU GRAAG BLIJ! Mijn passie is om je blij te maken met een uniek interieuradvies, op jouw persoonlijke situatie afgestemd. Ik breng je woon-werkruimte weer tot leven.Ik laat je zien, voelen en ervaren wat de mogelijkheden zijn. Laat je verrassen door de juiste mix aan styling. De ruimte waarin je woont of werkt wordt helemaal passend bij wat jij wil uitstralen. En ik denk graag met je mee! Mix in Stijl Passie en inspiratie voor je interieur! www.mixinstijl.nl www.twitter.com/mixinstijl 06 253 253 94
Dit bericht werd geplaatst in Tips voor je interieur en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie